Дакументы, якія падаюцца юрыдычнымі асобамі ў РУП "БелДІЭ" для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, можна падаць у электронным выглядзе, папярэдне падпісаўшы ЭЛП. У гэтым выпадку падача папяровых дакументаў не патрабуецца, што выключае неабходнасць наведвання РУП "БелДІЭ".
Ключ ЭЛП можна атрымаць у нашым Удаставяраючым цэнтры.
Гэтак жа прапануем накіраваць запоўненую заяву на адрас электроннай пошты belgie@belgie.by.
Выдача дазваляючых дакументаў ажыццяўляецца толькі пасля прадстаўлення арыгінала заявы, пацверджанага подпісам ўпаўнаважанага прадстаўніка заяўніка, і ўяўленні пашпарта або іншага дакумента, якi сведчыць яго асобу і названага ў заяве.
Аб прынятым адміністрацыйным рашэнні зацікаўленая асоба паведамляецца па электроннай пошце ў выглядзе электроннага дакумента або паведамляецца аб прынятым рашэнні іншым спосабам не пазней за пяць дзён з дня прыняцця такога рашэння.